Lehed

Wednesday, June 21, 2017

One more pony

Ma pean ruttu postituse ära tegema kahel põhjusel. Esiteks muidu tuleks vist vähemalt kuu aega veel oodata, sest mul ausalt pole niisama istumiseks minutit ka eriti vaba. Ning teiseks on mul hullult ilusaid pilte, mis meist Sinimäel tehti, kus peal Aleks ka, kes nüüd enam minu hoole all pole. Aga veel vist pole liiga imelik temaga koos pilti panna :D

So here it is!


Üldiselt läheb meil tasaselt. Vaigaga uurin ikkagi edasi, mis kamm temaga olla võib ja eks näeb, millal ja KAS see jama üks kord lõppeb. Aga for now ei oska üldse ennustada temaga plaane - eks iga kord ta enda järgi vaatan.


Suveks kolisime samuti Tallinna külje alla taaskord tagasi puhkama. Aga sügisel ehk septembril kolin tagasi seekord lausa kahe musta poniga! And yes, you guessed right, both of them are all mine! Ehk kuude kaupa mõtlemist, selle teema üle naljatamist ja arutlemist viisid meid veel ühe eestlase ostuni. Kolme aastane üsna hiljuti ruunatud ruunaga siis tegu, keda ma eelmine suvi ka ülevaatuseks ette valmistasin (Täpi, Täps). Seega päris huupi hobuse valik ei tulnud. Suveks olen temaga võtnud plaani kordel lõdvestama ja painutama saada, sest hetkel jookseb pingsalt pea üleval ning omaette eesmärgiks võiks ka olla saada suve lõpuks talliväliselt jalutamas käidud seljast. Eks talvel töötame vaikselt edasi, nokitseme asjade kallal ja valmistume ning järgmine kevad ja suvi võiks tõsisemaks tööks minna. Sounds like a plan, aga eks näeb kuidas vett veab, sest hobused on ühed huvitavad loomad, kellega mul pole veel plaanide teostamises eriti õnne olnud. Nüüd esmaspäeval ronisingi talle ka esmakordselt selga (varem oldi temaga platsil seljast jalutatud ka) ja mister oli magic of course :) I reallllly love him! Väga väga raske on mul peale Vaiga kohtamist olnud leida hobust, kellega ma tahaks sama palju tegeleda ja noh.. I think you know the right feeling :) Seega loodetavasti kõik sujub meil hästi ja nüüd saab kahe hobuse kohta alati siit teada. Very exciting!

sai mustangi laka alt välja kooritud

No comments:

Post a Comment